سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظم بخشی بیشتر به امور با فعال شدن کارگروه توسعه مدیریت در شهرداری یزد

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: کارگروه توسعه مدیریت در صورتی که به وظایف خود عمل کند، به بهبود عملکرد دستگاه‌ها کمک می‌کند.

تجملیان گفت: کارگروه توسعه مدیریت یکی از کارگروه‌هایی است که مصوب هیئت وزیران است و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به تشکیل این کارگروه هستند.

او گفت: این کارگروه شامل کمیته‌های مختلفی در  زیرشاخه خود است و ظاهراً شهرداری یزد تا دو سال پیش این کارگروه را به طور جدی تشکیل نداده بود.

به گفته نماینده شورای اسلامی شهر یزد در کمیته اصلاح و بهبود روش‌های مالی شهرداری یزد با توجه به اینکه کمیته‌های این کارگروه پیگیری امور اجرایی را بر عهده دارند، در جلساتی مقرر شد که برنامه چهارساله کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها بر اساس تفکیک موضوعی به کمیته‌های مختلف کارگروه توسعه مدیریت شهرداری واگذار و هر کمیته متولی اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع خود و گزارش آن به کمیسیون شورا باشد.

تجملیان گفت: در حال حاضر برخی کارگروه‌های دیگر نیز در مجموعه شهرداری فعالیت دارند که موضوع و فعالیت آن‌ها قابل ادغام در کارگروه توسعه مدیریت است؛ لذا با هدف نظم بخشی بیشتر به امور و جلوگیری از موازی کاری در مجموعه شهرداری، ادغام تدریجی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.