سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

شهید روحانی حرم امام رضا (ع) مظهر ایثار و تبلیغ در ماه رمضان شد

پورذهبی گفت: تبلیغ، رنج‌ها و سختی‌های زیادی دارد و روحانی شهید جهادگر مشهد مقدس که سال‌ها به تبلیغ دین اهتمام داشت، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان پیش‌ ازظهر امروز در همایش طلایه‌داران شهرستان قروه گفت:تبلیغ «مقارنات، الزامات، ثمرات و رنج‌هایی» دارد و مقارنات تبلیغ نیازمند مهارت و مطالعه بوده و مبلغ برای جلوگیری از بیان مطالب تکراری، باید به اطلاعات و دانش خود بیفزاید.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت:باید در تبلیغ از سخنرانی‌های تکراری خودداری و جایگاه مخاطب در نظر گرفته شود، مبلغان گرچه با خلوص نیت وظایفشان را انجام داده، اما شأن آنان نیز باید در نظر گرفته شود.

او گفت: خدمت خالصانه از دیگر مقارنات تبلیغ است و انسان نباید هیچ وقت در برخورد با مخاطب دچار ناراحتی شود، بلکه باید طوری برخورد کند که به وزن اخلاقیات مردم افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: میدان دیدن و تجربه گرفتن از ثمرات تبلیغ است و مبلغان در سفر‌های شهرستانی و روستایی با ذائقه و خواسته مردم آشنا می‌شوند.

پورذهبی گفت:  تبلیغ رنج‌ها و سختی‌های زیادی داشته که شهادت اخیر روحانی جهادگر مشهد مقدس نیز نوعی از زحمات است، این روحانی عزیز که سال‌های سال کار تبلیغ می‌کردند، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد، امیدوارم همه ما نیز همواره خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.