سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا سه ماه آینده همه افراد بدون شناسنامه در هرمزگان، هویت دار می شوند

رئیس کل دادگستری هرمزگان با تعیین ضرب الاجل از مسئولان مربوطه خواست برای حل مشکل افراد بدون شناسنامه در استان اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۱۰۲ نفر در مناطق مختلف استان هرمزگان از داشتن اوراق هویت محروم هستند که ثبت احوال و دیگر دستگاه های مربوط باید این مشکل را هر چه سریع تر رفع کنند.

مجتبی قهرمانی گفت: پس از صدور دستور ریاست محترم قوه قضاییه در دی ماه ۱۴۰۰ مبنی بر لزوم حل مشکل افراد فاقد شناسنامه، با پیگیری های دستگاه قضایی استان هرمزگان، ۷۲ نفر از افراد بدون شناسنامه در دهستان چراغ آباد، بخش توکهور شهرستان میناب و دیگر مناطق استان، شناسنامه و اوراق هویت خود را دریافت کرده اند.

او گفت: اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تهیه نمونه های DNA افراد متقاضی از طریق آزمایشگاه تعیین شده در این خصوص، تأمین هزینه آزمایشات از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تسریع در اعلام نتیجه آزمایشات ظرف ۱۵ روز را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور رفع مشکلات افراد فاقد شناسنامه در استان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با تداوم این همکاری ها طی دو تا سه ماه آینده، تمامی افراد فاقد شناسنامه در مناطق مختلف استان، اوراق هویت خود را دریافت نمایند و از مزایای آن بهره مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.