سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

هدف از اقدام تروریستی در حرم رضوی ایجاد تفرقه بود

زارعی کوشا گفت: جنایتی که در حرم رضوی اتفاق افتاد نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین برادران اهل تشیع و اهل تسنن است و ما این حادثه تلخ و دلخراش را به شدت محکوم می‌کنیم.

استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه در نشست با روحانیون شهرستان سروآباد گفت: وقتی دشمن یک نقطه‌ای را هدف‌گذاری و به آن حمله می‌کند نشان دهنده این است که آن نقطه توفیق جریان مقابل از دیدگاه آنان است.

زارعی کوشا گفت: امروز دشمنان، روحانیون را مانع اصلی در مسیر رسیدن به اهداف خود می‌دانند و ما در استان کردستان مفتخر هستیم که با وجود همه هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان، ماموستایان هنوز هم مرجع و مورد اقبال مردم هستند و این ظرفیت بسیار بزرگی است.

او می گوید: امروز شاهد هستیم ترور روحانیون هدف اصلی دشمنان است و دلیل آن نقش‌آفرینی این قشر در بیداری و بصیرت‌افزایی جامعه است.

استاندار کردستان گفت:کسی که شعار تفرقه سر می‌دهد چه از جانب اهل سنت و چه اهل تشیع، به فرموده رهبری نه شیعه و نه سنی است او دانسته و یا ندانسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و مزدور دشمنان است.

زارعی کوشا گفت: این وظیفه اصلی همه ما به ویژه روحانیون است که اجازه ندهند جوانان این خطه تحت تاثیر تبلیغات و سم‌پاشی‌های دشمنان قرار گیرد.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدارگفت: استاندار کردستان طی این مدت کوتاه فعالیت نشان داده که در مسیر خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سیدعبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد هم در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان فرمودند معنویت و اخلاق جهت دهنده همه حرکت‌ها و فعالیت‌های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است.

ماموستا حسینی می گوید: جامعه روحانیون همواره سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در مسیر خدمتگزاری به اسلام کوتاهی نکرده‌اند و هر توطئه‌ای را در نطفه خاموش کرده‌اند.

در ادامه این نشست دیگر روحانیون حاضر نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.