سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۵۰۰۰ تن آسفالت در پروژه رینگ چهارم اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: از ششم فروردین‌ تاکنون بیش از پنج‌هزار تن اجرای آسفالت در پروژه رینگ چهارم اصفهان اجرا شده است.

مجید طرفه‌تابان گفت: علی‌رغم محدودیت‌های ایام نوروز، خدمات عمرانی شهر اصفهان بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌شود و کارکنان سازمان عمران شهرداری با تمام توان برای آبادانی و توسعه بیشتر شهر تلاش کردند.

در ایام نوروز امسال اکیپ‌های اجرای آسفالت در پروژه رینگ حفاظتی اصفهان در حال فعالیت بودند و تا جایی که شرایط عبور و مرور و ترافیک اجازه می‌داد نسبت به روکش آسفالت اقدام کردند.

او می‌گوید پروژه رینگ چهارم اصفهان اهمیت بسزایی در ترافیک اصفهان دارد و از ششم فروردین تاکنون بیش از پنج‌هزار تن اجرای آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اجرای فعالیت‌های عمرانی از ششم فروردین با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این سازمان در حال انجام است و بعد از پانزدهم فروردین نیز اکیپ‌های اجرای آسفالت در پروژه‌های صنعتگران واقع در منطقه ۱۲ و رینگ چهارم حفاظتی مشغول فعالیت هستند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم تا پایان فروردین در این پروژه‌ها پنج‌هزار تن آسفالت دیگر نیز اجرا شود.


منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.