سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان ضروری است

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دیدار مستمر با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران را در دستور کار قرار دهند.

آقای گودرزی در نشست با ایثارگران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل و مشکلات مرتبط با شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده آنان در دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و راهکار‌های رفع آن به دفتر امور ایثارگران استانداری اعلام می‌شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان ضروری است و مسئولان و مدیران باید به‌گونه‌ای خدمت، فعالیت و تلاش کنند تا شرمنده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده آنان نباشند.

به منظور تسهیل در امور مرتبط با ایثارگران زیرمجموعه ارتش در چهارمحال و بختیاری، پیگیری‌های لازم برای استقرار یک نماینده از توپخانه ۴۴ ارتش اصفهان در این استان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع‌مقدس براساس اعتقادات خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جانانه از کیان ایران و اسلام دفاع کردند، اما این در حالی است که در بسیاری کشور‌ها رزمندگان تنها برای دریافت پول و مادیات به جنگ می‌روند.

حفظ کرامت شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان ضروری است

آقای جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز حفظ کرامت شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های آنان را ضروری دانست و گفت: در همین راستا توجه به امور مختلف مرتبط با شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران زیرمجموعه این اداره‌کل و خانواده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

البته مباحث مرتبط با مقام، منزلت، جایگاه و عزت شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های آنان نباید در حد شعار باشد و باید به‌صورت عملیاتی اجرایی شود.

در این نشست تعدادی از ایثارگران زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود درخصوص رفع مشکلات مرتبط با ایمن گروه را ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.