سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در ماه مبارک رمضان

بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع درماه مبارک رمضان در محلات ومناطق مختلف کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه‌ها با محوریت ماه مبارک رمضان در زمینه‌های متنوع ورزشی تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، گردشگری و مذهبی طراحی شده و مخاطب آنها، اقشار مختلف جامعه و گروه‌های متنوع سنی است.

مجتبی شاهمرادی می‌گوید برخی از این برنامه‌ها عبارتند از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ویژه آقایان و بانوان با نام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، روخوانی و تفسیر نهج‌البلاغه در باغ‌های بانوان مناطق مختلف، برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم، اجرای مراسم سحوری خوانی، بازدید از امامزادگان اسماعیل، جعفر و هارون ولایت و تکایای تخت فولاد، برگزاری مراسم شب‌های قدر با مشارکت شهروندان، برگزاری آیین مناجات‌خوانی و دعای ابوحمزه ثمالی ازجمله این برنامه هاست.

همچنین از دیگر برنامه‌های این سازمان، تولید و انتشار بیش از ۲۰ اثر رسانه‌ای با محوریت مناجات، طراحی و پخش برنامه تلویزیونی بهشت اجابت با محوریت معرفی مشاهیر تخت فولاد و برنامه‌های متعدد دیگر که هر کدام به صورت جداگانه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گفته او در طراحی و اجرای این برنامه‌ها تلاش شده است تا سلیقه‌های رده‌های مختلف سنی در نظر گرفته شود و برنامه‌هایی جذاب و حاوی محتوای ارزشی برگزار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.