سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام مطرح کرد؛

کمک ۴۳ میلیارد ریالی هلال احمر ایلام به بیماران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت سال گذشته حمایت ویژه‌ای از بیماران داشت بطوریکه ۴۳ میلیارد ریال کمک هزینه به آن‌ها پرداخت کرده است.

به گفته آقای علی اکبری، این اعتبار به منظور کمک هزینه‌های درمانی بیماران با اولویت بیماران کرونایی و صعب العلاج به اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

او می گوید: این مبلغ اعتبار از محل اعتبار‌های جمعیت هلال احمر مرکز جذب و در قالب کمک بلاعوض به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با ذکر اینکه در این زمینه با واحد مددکاری بیمارستان‌ها تفاهم نامه منعقد شده گفت: هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از این اعتبار بصورت مستقیم به حساب بیمارستان‌ها برای حمایت از بیماران نیازمند واریز شده است.

علی اکبری اهدا یک هزار و ۱۰۰ کپسول اکسیژن و ۲۹۳ اکسیژن ساز پرتابل به بیماران بصورت امانی، مشارکت در روند واکسیناسیون کرونا و مشارکت در کنترل مرز مهران را از دیگر فعالیت‌های این جمعیت در طول سال گذشته عنوان کرد.

به گفته او این جمعیت در کنار خدمات امداد و نجات و خدمات داوطلبانه و بشر دوستانه این اقدام‌ها را برای حمایت از بیماران نیز انجام داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.