سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

۵۰ میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح مهمترین اقدامات این اداره کل در سال۱۴۰۰، از تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالا در این مدت در بنادر این استان خبرداد.

محمد شکیبی نسب درباره اهم اقدامات بندری و دریایی بوشهر در سال گذشته، گفت: در این مدت ۵۰ میلیون تن کالا نفتی و غیرنفتی در بنادر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان ۱۰ میلیون و ۹۳۷هزار و ۹۴۰ تن مربوط به بخش غیر نفتی و ۳۹میلیون و ۷۷۱هزار و ۶۱۹ تن مربوط به بخش نفتی است.

او اعلام کرد که در همین مدت حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر استان ۲۱۲ هزار و ۶۹۰ TEU بوده که از این میزان تعداد ۱۳۷ هزار و ۲۴۰ TEU متعلق به کانتینر پر و تعداد ۷۵ هزار و ۴۵۰ TEU کانتینر خالی است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر می‌گوید: در ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ تعداد شناورهای ورودی به بنادر استان بوشهر هفت هزار و ۸۲۵ فروند که از این میزان تعداد ۲هزار و ۱۱۹ فروند مربوط به شناورهای بالای هزار تن و تعداد پنج هزار و ۷۰۶ فروند شناورهای زیر هزار تن بوده است همچنین تعداد شناورهای خروجی از بنادر استان نیز هفت هزار و ۶۹۶ فروند که از این میزان ۲هزار و ۵۹مربوط به شناورهای بالای هزار تن و تعداد پنج هزار و ۶۳۷ فروند آن شناورهای زیر هزار تن است.

شکیبی نسب گفت: در موضوع جابه‌جایی مسافر از بنادر استان نیز، حجم جابه‌جایی مسافر ۲۳۸هزار ۹۳۱ نفر بود که از این تعداد ۱۱۹ هزار ۸۸۴ نفر مربوط به مسافران ورودی و ۱۱۹هزار ۴۷ نفر مربوط به مسافران خروجی بوده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.