سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۲۱۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید ۲۱۰ هزار نفر از هموطنان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان در نوروز امسال خبر داد.

یونس عزیزی گفت : از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروز ۲۱۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کردند که این حجم از بازدید در مقایسه با سال‌های معمول قبل از شیوع کرونا بی‌سابقه بوده است.

به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از نوروز سال ۱۳۹۹ یادمان‌های کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا بازدیدکننده نداشتند، بعد از شیوع کرونا نوروز امسال نخستین سالی بود که مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس استان پذیرای زائران و کاروان‌های راهیان نور بودند.

یادمان مرصاد پربازدیدکننده‌ترین یادمان استان در نوروز امسال بود، دیگر یادمان‌های استان شامل یادمان شهدای پاوه، یادمان بازی دراز، یادمان شهید بهشتی قصرشیرین و یادمان مطلع‌الفجر گیلانغرب بازدیدکننده‌های زیادی داشتند. دو یادمان ارتش شامل یادمان شهید شیرودی و پادگان ابوذر بازدیدکننده داشتند.

در نوروز به میزان ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر شب در اماکن اقامتی راهیان نور استان اسکان داشتیم که عدد خوبی است.

با هماهنگی‌های انجام شده موفق شدیم ۹ هزار و ۸۰ نفر از مردم استان را به صورت خانوادگی در اماکن اقامتی راهیان نور جنوب به صورت رایگان اسکان دهیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.