سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"یک شهر یک ضیافت"، فرصتی برای همدلی در ماه مبارک رمضان

شبکه اصفهان با تولید برنامه "یک شهر ضیافت" ویژه افطار، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده را فراهم می‌کند.

 ویژه برنامه یک شهر ضیافت به صورت زنده با حمایت اداره کل زندان‌های استان، ستاد دیه و انجمن حمایت خانواده زندانیان، خیرین و همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان تولید و به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می‌پردازد و همچنان در مسیر پر مخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه اصفهان در ماه مبارک رمضان قرار دارد. در این برنامه کارشناسان دادگستری پیرامون پیشگیری از وقوع جرم با توجه به کلیپ‌های تهیه شده از مددجویان زندان‌های استان اصفهان حضور دارند.

پخش مستند دوباره زندگی با حضور مداحان استان در زندان‌های اصفهان، تولید کلیپ‌های موضوعی مانند رزق حلال، بخشندگی، صبر و،حضور مددجو در استودیو برنامه و گفتگو با وی، حضور مدیران خیریه و اعلام مبلغ مساعدت به امر آزادی زندانیان و... از جمله بخش‌های این برنامه می‌باشد.
همچنین ارتباط مردم با برنامه یک شهر یک ضیافت از طریق تلفن، سامانه پیامکی، سامانه USSD (پرداخت آنلاین) و شماره حساب‌های ستاد دیه استان (۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷) و انجمن ستاد حمایت از زندانیان (۰۱۰۵۹۳۷۸۷۵۰۰۹) انجام می‌گیرد.
در برنامه امسال با معرفی پویش مردمی و دعوت هر نفر با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در جهت آزادی زندانیان غیر عمد کمک می‌شود.
برنامه یک شهر ضیافت به تعداد ۳۰ قسمت و هر قسمت به مدت ۹۰ دقیقه  به صورت زنده تولید و در ماه رمضان، ساعت ۱۸ از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ادرس دقیق این برنامه کجاست؟؟ کسی میدونه؟؟؟
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ما میخاهیم در برنامه یک شهرضیافت اصفهان شرکت کنیم چطوربایدثبت نام کنیم؟
کارگری بی نام
۱۴:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
بنده و ۱۰۰۰نفر دیگر افرادی هستیم ک به ناچار و برای امرار معاش زندگی و خانواده مجبور به کار درشرکت سپاهان باتری ک پر از آلودگی سرب و اسید خطرناک ک متعلق به همین رئیس اتاق بازرگانی ک افطاری تجملاتی ۵۰۰۰نفری برگزار میکند میباشیم
کسی ک حاضر نیس یه غذای ساده یا یه چای به کارگران خود بدهد ولی برای تجملات و سیاست ضیافت افطاری تدارک میبیند.
حتی با تمام شرایط آلودگی درشرکت گ سختی کار در این شرایط طبق قانون تعلق میگیرد را از کارگر خود منع کرده
یه‌زن‌درمانده
۲۳:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ببخشیدچرا‌به‌کسانی‌دیگرکه‌احتیاج‌مالی‌دارند‌رسیدگی‌نمی‌کنید
فقط‌زندانیان؟؟؟
فاطمه
۱۱:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام شماره تماس برنامه از کجا باید پیدا کنم؟