سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف بنزین در قم طی نوروز امسال ۵۲.۶ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: مصرف سوخت بنزین در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۵۲.۶ درصد افزایش یافت.

سید محمود طاهری گفت: از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه، به‌طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۷۲ هزار لیتر بنزین در استان قم مصرف شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۲.۶ درصد، در مقایسه با سال ۹۹، ۲۰۶ درصد و در مقایسه با سال ۹۸، ۷.۷ درصد افزایش یافته است.

به گفته طاهری، بیشترین میزان مصرف بنزین در ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ به دلیل مراسم نیمه شعبان بود که ۲۰.۳ درصد از متوسط روز‌های تعطیل بیشتر مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به افزایش مصرف گاز سی ان جی نیز گفت: مصرف گاز سی ان جی در تعطیلات امسال در مقایسه با سال گذشته، ۱۸.۵ درصد بیشتر بوده است.

طاهری گفت: مصرف سی ان جی در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۹۹، ۵۳ درصد افزایش یافته و مصرف آن در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ و همچنین در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ به ترتیب ۳۱ و سه درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: ۶۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان قم وجود دارد که از این تعداد، در ۴۱ باب سوخت سی ان جی عرضه می‌شود که ۲۱ باب دومنظوره و ۲۰ باب نیز تک منظوره است.

طاهری گفت: در صورتی که متقاضیان احداث جایگاه‌های توزیع سوخت شرایط لازم را دارا باشند، مجوز بهره‌برداری صادر می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم با اشاره به ترافیکی که گاهی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت به وجود می‌آمد، از صبر و حوصله مردم تشکرکرد وگفت: همچنین از کارکنان جایگاه‌ها و رانندگان نفت‌کش که با همکاری باعث شدند خدمات مطلوبی به شهروندان و مسافران ارائه شود، قدردانی می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.