سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد مطلوب قوه قضاییه در کاهش جرایم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قوه قضاییه برای کاهش جرائم در جامعه عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

سید علی احمد زاده در دیدار با رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با ورود قوه قضاییه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضاییه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضاییه را می‌طلبد.
 
او در این دیدار نقش قوه قضاییه را در ایجاد امنیت در کشور فوق العاده مهم دانست و می گوید: قوه قضاییه در بخش اقتصادی کشور هم که آسیب جدی دیده بود به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از گره ها، بن‌بست‌ها و مشکلات در این حوزه برطرف شد.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد که مشکلات جدی داشتند با ابتکار و ورود قوه قضایی احیا شد و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.
 
احمدزاده بالا بودن ضریب امنیت در استان را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه مجموعه دادگستری استان دانست و از تلاش‌های جهادی آن‌ها در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد.

حسن نگین تاجی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید گفت: در سال جدید با تعامل و نگاه همدلانه‌تر بین مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آن‌ها در همه عرصه‌ها باشیم.
 
در این دیدار مسئولین واحد‌های تابع دستگاه قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را بیان کردند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.