سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم قرآن و تفسیر در مراکز قرآنی لامرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد گفت: در ماه رمضان مراسم قرآنی و تفسیر در ۱۴ خانه قرآنی ویژه خواهران و ۱۰ مرکز قرآنی ویژه برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام حبیب باقری گفت: در شهرستان لامرد بیش از ۲۳۰ مسجد و حسینیه با برنامه‌های فرهنگی مذهبی از جمله قرائت قرآن، نماز جماعت، احکام و پرداختن به کارهای فرهنگی به استقبال ماه رمضان رفتند.

او برترین شرافت‌های این ماه را نزول قرآن و از برترین عبادات در آن، تلاوت و تفکّر و تأمّل در معانی و حقایق قرآن دانست و گفت: طبق سنوات گذشته نوای روح بخش اذان از مناره‌های مساجد و صدای دلنشین تلاوت قرآن از حسینیه‌های این شهرستان بلند است و مردم به خوبی از این ماه پرخیر و برکت بهره مند می‌شوند.

باقری گفت: ۱۵۰ نفر از مبلغان و مبلغات در مساجد و حسینیه‌ها و تکایا به وعظ در این ماه مبارک مشغول هستند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد گفت: در این ماه پرخیر و برکت ۱۴ خانه قرآنی در سطح شهرستان به آموزش خواهران مادران و کودکان، و ۱۰ مرکز قرآنی دیگر ویژه برادران با اجرای برنامه‌های تفسیر، تلاوت و آموزش قرآن را انجام می‌دهند.

باقری گفت: اداره تبلیغات اسلامی لامرد با همکاری جامعه مبلغان و کانون مداحان شهرستان، کاروانی با عنوان حلقه قرآن و صیام راه اندازی کرده است.

او  گفت: در این طرح، دو قاری، دومداح، یک روحانی و مفسر قرآن، و یک نفر مجری به حسینیه‌ها اعزام می‌شوند که با تلاوت قرآن، مناجات خوانی، و دعا و تفسیر آیات برگزیده، و آموزش نکات تجویدی، و مسابقه کودکان و برنامه‌های جذاب برگزار می‌شود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد گفت: مراسم عمومی محفل انس با قرآن کریم پس از اقامه نماز ظهر وعصر در مصلی الغدیر شهر لامرد با حضور امام جمعه  شهرستان لامرد و در قبور مطهر شهدای گمنام نیز از ساعت ۲۲ هر شب تا پایان ماه رمضان برگزار می شود.

منبع: مهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.