سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش خشم هواداران به دامن مالک ایرانی اورتون افتاد

روزنامه دیلی میل در مطلبی فاش کرد احتمال پیگرد قانونی تیم اورتون به دلیل خشم هواداران و زیان ۳۷۳ میلیون پوندی این باشگاه بسیار زیاد است.

ممکن است اورتون علیرغم توافق با لیگ برتر به دلیل ضرر ۳۷۳ میلیون پوندی خود توسط رقبای خشمگین  تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

اسپورت میل، ماه گذشته فاش کرد اورتون که در مالیک اردوان فرهاد مشیری است به توافقی با لیگ برتر رسیده است که در آن در مورد قرارداد‌های جدید مشورت می‌شود تا از نقض قوانین جلوگیری شود، این افشاگری خشم بسیاری از رقبای آن‌ها را برانگیخت.

باشگاه‌های ناراضی در حال بررسی گزینه‌ها و نتیجه آنالیز خود هستند و شکایت از اورتون را در پرونده‌ای مشابه اقدام قانونی علیه داربی در چمپیونشیپ رد نکرده‌اند.

اورتون در توضیح ضرر‌های موجود در حساب‌های خود همه‌گیری کرونا را دست مایه توجیه خود قرارداده بیان می‌کند که کووید در دو سال گذشته ۱۷۰ میلیون پوند برای آن‌ها هزینه داشته است، این تیم تنها در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ۱۰۳ میلیون پوندی ضرر داشته است.

حساب‌های منتشر شده اورتون کمک چندانی به رفع این نگرانی‌ها نکرده است، زیرا آن‌ها فقط جزئیات ۸۲ میلیون پوند از ضرر را ارائه می‌کنند که شامل ۶۷ میلیون پوند در سال ۲۰۲۰ و ۱۵ میلیون پوند دیگر در سال ۲۰۲۱ می‌شود.


بیشتر بخوانید 


با این حال، رقبای اورتون با محاسبات خود قانع نشده‌اند و پس از ناکامی در دریافت پاسخ‌هایی که در جلسات سهامداران لیگ برتر به دنبال آن بودند، اوضاع را به دست خود گرفته‌اند. زیان  ۳۷۳ میلیون پوندی اورتون در سه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، بالاترین میزان ضرر در لیگ برتر است.

اورتون مصمم است که از قوانین سود و پایداری لیگ برتر پیروی کرده و مطمئن است که قراردادهای ۲۰۲۰-۲۰۲۱ آن‌ها توسط تیم برتر امضا خواهد شد. اگر باشگاه به تخلف متهم شود، مجازات‌های احتمالی شامل جریمه‌های سنگین و کسر امتیاز متوجه این باشگاه خواهد شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.