سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۷۰ هزار ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه در سال گذشته

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام بیش از ۷۰ هزار ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

هومن رفیعی گفت: اورژانس ۱۱۵ استان سال گذشته بیش از ۷۰ هزار ماموریت انجام داد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۳۴ ماموریت شهری بود.

در این مدت ۳۵ هزار و ۳۰۶ مددجو به بیمارستان اعزام شدند و ۱۲ هزار و ۸۷۶ ماموریت جاده‌ای هم توسط اورژانس استان انجام شده است.

 به گفته رفیعی، انجام ۵۷ هزار و ۴۲۹ ماموریت غیرتصادفی، ۱۳ هزار و ۸۱ ماموریت تصادفی و ۹۰ ماموریت هوایی برای انتقال ۱۱۵ مصدوم و بیمار از دیگر اقدامات اورژانس کرمانشاه در سال گذشته بوده است.

 کل تماس‌ها با اورژانس در سال گذشته ۴۲۳ هزار و ۳۲۵ مورد و تعداد مراجعین کمپ سلامت در این مدت ۲۶ نفر و تعداد مزاحمت‌ها هم ۴۹ مورد بوده است.

در واحد ارتباطات ۱۱۵ تعداد ۴۰ نیروی پرستار خانم مشغول به کار هستند که با راه اندازی پزشک مشاور نیز سه پزشک مشاور خانم به آن‌ها اضافه شد و اکنون به صورت ۲۴ ساعته پزشک مشاور نیز در حال خدمت به مردم هستند.

۷۴۸ نفر نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند که از این تعداد ۲۶۶ نفر نیروی عملیاتی در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

۱۴۹ دستگاه آمبولانس در اورژانس پیش بیمارستانی فعال است، به طور معمول ۱۰ درصد تماس‌ها و ماموریت‌های روزانه پایش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.