سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۳ فقره بازرسی از تاسیسات اقامتی و پذیرایی کاشان در نوروز

مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر کاشان گفت: ۱۶۳ فقره بازرسی انفرادی و مشترک با حضور کارشناسان بهداشت و اداره صمت از تاسیسات اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ انجام شد.

حجت‌الله ناصحی پور گفت: ۵۱ تذکر، ۲ اخطار و هفت تشویق نتیجه عملکرد بازرسی‌های انجام شده بوده و هیچگونه شکایتی نیز در طول این مدت از مراکز اقامتی و پذیرائی و خدمات شهرستان از طرف گردشگران دریافت نشده که نشانه رضایت مندی مسافران از خدمات واحد‌های اقامتی و پذیرائی است.

او می‌گوید: عواملی همچون تشدید نظارت‌ها، تعهد مدیران تاسیسات گردشگری در ارائه خدمات با کیفیت، آموزش تخصصی کارکنان این حوزه و تنوع خدمات گردشگری زمینه ساز رضایت میهمانان نوروزی در بخش خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی شده است.

به گفته او، تسهیل در فرآیند سفر و تجهیز مقصد گردشگری پیش نیاز رضایت‌مندی گردشگران از خدمات تاسیسات اقامتی و پذیرائی بود که این امر نیز با اهتمام و هم افزائی دستگاه‌های عضو ستاد اجرائی خدمات سفر و اقداماتی از جمله اجرای طرح ترافیکی، ایجاد پارکینگ‌های موقت در مجاور ابنیه تاریخی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نور پردازی و مبلمان شهری و تامین امنیت انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.