سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی خبر داد

کاهش ۷۱ درصدی وقوع سرقت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌ها و افزایش کشفیات در نوروز امسال خبر داد.

به گفته سرگرد بهزاد بسطامی، پلیس شهرستان ملکشاهی با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی طی ۱۴ روز گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی و به منظور پیشگیری از جرائم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرده که نتیجه آن کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌ها با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

او گفت: دستگیری سارقان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

او گفت: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱ دستگاه خودرو سرقتی، ۵ قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۷۰ راس احشام قاچاق، ۲ تن گندم قاچاق، کشف لوازم خانگی قاچاق و ۲ هزار نخ سیگار قاچاق، توقیف ۱۲ دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.