سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۹ هزار و ۱۰۵ مورد بازدید نظارتی در ستاد اجرایی خدمات سفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان از انجام ۱۹ هزار و ۱۰۵ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری این استان تا روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال خبر داد.

ارجمند گفت: تیم‌های نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی زنجان، ۱۹ هزار و ۱۰۵ مورد بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، مراکز اقامتی مجاز و تأسیسات گردشگری فعال در استان زنجان داشتند که در  این بازدید‌ها ۲۲ مورد پلمب انجام شد و در راستای برخورد با واحد‌های متخلف نیز ۱۹۷ مورد تذکر و اخطار صادر شد که در حال بررسی است.

او می گوید: از آغاز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ و هم‌زمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، کمیته نظارت بر روند اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی در تأسیسات گردشگری استان داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان می گوید: طی بازدید‌های انجام‌شده، نظارت ۱۰ تیم بر مراکز ارائه خدمات به مسافران، کنترل پروانه بهره‌برداری واحدها، نرخ نامه‌ها، واکسیناسیون مدیران و کارکنان واحدها، دریافت و درج کیو آر کد در محل تأسیسات در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا و اطمینان‌بخشی به هموطنان و شهروندان از وظایف اصلی گروه‌های بازرسی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.