سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از گرم‌تر شدن دمای هوا نسبت به روز گذشته خبرداد.

آیدا فاروقی گفت: امروز (دوشنبه) نسبت به روز گذشته گرم‌تر می‌شود به طوری که در گرم‌ترین ساعات، دمای مشهد به ۳۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود سرخس با ۳۷ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین منطقه استان، به ثبت برسد.

او گفت: براساس تحلیل تصاویر ماهواره‌ای، برای امروز بعدازظهر نیز انتظار می‌رود در بیشتر مناطق استان به خصوص در مناطق باد خیز بر سرعت وزش باد افزوده شود و این روند تا فردا هم ادامه خواهد داشت به طوری که برای اغلب مناطق استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال خسارت به سازه‌های موقت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا برای نیمه شمالی استان کاهش نسبی دمای هوا وجود دارد و همچنین شاهد افزایش ابر به خصوص در نیمه شمالی استان خواهیم بود و احتمال رگبار خفیف باران و رعد و برق در مناطق کوهستانی این منطقه وجود دارد.

فاروقی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۱ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود و قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه بالای صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.