سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۸۲ هزار امدادخواهی از اورژانس ۱۱۵ اصفهان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از برقراری بیش از ۸۲ هزار تماس امدادخواهی با اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز خبر داد.

فرهاد حیدری گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۱۳ هزار و ۴۴۲ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آن‌ها ۹ هزار و ۹۷۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و سه هزار و ۴۶۷ مورد حوادث ترافیکی بود.

به گفته او تعداد ماموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است همچنین از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین امسال ۸۲ هزار و ۹۹۴ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد.

از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی ۱۳۹ هزار و ۸۹۵ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند و ۳۲ هزار و ۷۱ نفر در بخش اورژانس بیمارستان‌ها بستری شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ازانجام ۱۰ هزار و ۲۶۶ بازرسی نظارتی در استان خبردادو گفت: در طرح امداد نوروزی ۳۶۵ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۵۳ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، هشت هزار ۱۲۶ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۷۲۲ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

حیدری می‌گوید در طرح امداد نوروزی ۱۵۹ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۱۷ ایستگاه سلامت نوروزی به شهروندان و مسافران نوروزی امدادرسانی کردند.


منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.