سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی مطرح کرد

فعالیت ۵ مرکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان

مهدی زاده گفت: ۵ مرکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی فعال هستند.

مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان ۵ مرکز خون گیری برای اهدای خون داوطلبان فعال هستند که دو مرکز قائم (عج) و ابوذر در بیرجند قرار دارند.

او گفت: علاوه بر این‌ها در شهرستان‌های طبس، قاین و فردوس نیز پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان فعال هستند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

مهدی زاده گفت: مرکز قائم بیرجند از شنبه تا پنج شنبه و از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و بعد از افطار نیز از ساعت ۲۰ الی ۰۰:۳۰ بامداد فعال است و مرکز اهدای خون ابوذر بیرجند نیز در روز‌های زوج از ساعت ۲۰ الی ۰۰:۳۰ بامداد فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در طبس گلشن مرکز خون گیری در روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۲۰ الی ۰۰:۳۰ بامداد، در قاین روز‌های دوشنبه و پنج شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و در فردوس در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰ فعال است.

موفق شدن ۶۶۶ نفر به اهدای خون در نوروز امسال

مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در نوروز امسال ۷۸۶ نفر در سطح استان برای اهدای خون به مراکز خون گیری مراجعه کرده اند که ۶۶۶ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

او گفت: از این تعداد ۶۲۴ نفر مرد و ۴۲ نفر زن هستند که بیشتر این افراد در گروه اهدا کنندگان مستمر خون قرار دارند.

مهدی زاده گفت: ۱۰۲ نفر در نوروز امسال برای اولین بار خون اهدا کرده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در نوروز پارسال ۵۸۶ نفر برای اهدای خون به مراکز خون گیری سطح استان مراجعه کرده بودند که ۴۸۹ نفر موفق به اهدا شده بودند.

او گفت: ۴۴۰ نفر از این افراد مرد و مابقی زن بوده اند که ۶۷ نفر آن‌ها برای بار اول خون اهدا کرده اند و مابقی جزو گروه‌های مستمر و باسابقه هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.