سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیزده بدر امسال ۷۷ مصدوم داشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۵ ماموریت اورژانسی با ۷۷ مصدوم وجود داشت که بویراحمد و دنا پیشتاز ماموریت‌های اورژانسی بودند.

جهانبخش وحدت نژاد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، اورژانس ۱۱۵ استان بالغ بر ۲۴۵ ماموریت اورژانسی و اعزام آمبولانس داشت که ۶۲ درصد از این ماموریت‌ها در دو شهرستان بویراحمد و دنا بوده است.

او با بیان اینکه در مجموع در محور‌های مواصلاتی استان ۴۴ مورد تصادف رخ داده و این تصادفات ۷۷ مصدوم بر جای گذاشته که توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز در مانی اعزام شده اند.

وحدت نژاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه فوتی بر اثر تصادف گزارش نشده است، ضمن تقدیر از همکارن خود که بصورت شبانه روزی به مردم خدمات اورژانسی ارائه می‌دهند، از هم استانی‌ها درخواست کرد با توجه به افزایش تردد در مسیر‌های مواصلاتی استان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی از بروز حوادث برای خود و دیگران بکاهند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان به حادثه تلخ و دلخراش فوت دو خواهر در شهرستان بهمئی در اثر غرق شدگی اشاره و توصیه کرد: با شروع فصل گرما حتما نکات ایمنی در خصوص پیشگیری از غرق شدگی را رعایت کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.