سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

احسان عابدی گفت: رسانه‌ها رسالت تقویت امید و همچنین فعالیت گسترده در زمینه جهاد تبیین را برعهده دارند.

احسان عابدی گفت: اهمیت رسانه در عصر حاضر بر کسی پوشیده نیست و این بخش در جریان جهاد تبیین در خط مقدم هستند، اما در این جنگ و جهاد با دست خالی نمی‌توان توقع زیادی از رسانه‌ها داشت.

او گفت: رسانه‌ها در مورد شعار سال نیز به خوبی دیده نمی‌شوند و در زمینه توسعه دانش بنیان که حتی برخی مسئولان نیز از فعالیت‌های این بخش آگاهی و شناخت کافی ندارند، باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها کمک گرفت.

عابدی گفت: هم اکنون به هر دلیلی از سوی رسانه‌های مخالف نظام و برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی، فضای ناامیدی تبلیغ می‌شود و این مسئله رسالت فعالان رسانه را در تقویت امید در جامعه سنگین کرده است.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این سخنان را در دیدار با اعضای انجمن صنفی مدیران پایگاه‌های خبری و سرپرستان خبرگزاری‌های استان یزد مطرح کرد.

او گفت: کشور مورد هجمه رسانه‌های دشمنان قرار دارد و از هر کاهی، کوهی را در رسانه‌ها می‌سازند و حتی برای زندگی در ایران نیز به صورت هدفمند تولید خبر می‌کنند که همه این مطالب با هدف ناامید کردن مردم است.

عابدی گفت: با گسترش فضای مجازی و رشد قارچ گونه و فزاینده‌ای برخی شبکه‌های اجتماعی، بخشی از افکار عمومی جامعه به سمت رسانه‌های غیررسمی هدایت شده است، زیرا این رسانه‌ها محدودیت‌های رسانه‌های رسمی را ندارند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برخی عملکرد‌های رسانه‌های رسمی نیز به این موضوع دامن زده است که می‌توان با تولید محتوا در این زمینه حرکت‌های اثرگذار کرد.

برچسب ها: رسانه ها ، جهاد تبیین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.