سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۰ تمدید شد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی، از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۰ تا ۲۴ فروردین برای تمامی مودیان خبر داد.

داوود منظور با صدور دستورالعملی اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۱۴۰۰ با تعطیلات نوروز و همچنین با توجه به درخواست‌های مؤدیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم آن‌ها و همچنین فراهم کردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مهلت تسلیم اظهارنامه فصل زمستان ۱۴۰۰ تا ۲۴ فروردین ماه تمدید می‌شود.

پیش از این بر اساس قانون ارزش افزوده (دائم و موقت) مهلت ارسال و پرداخت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۰، ۱۵ روز پس از پایان فصل یعنی تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ بوده است.

 ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال ۱۴۰۰ را تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تسلیم نمایند، امکان برخورداری صد در درصد بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و همچنین جریمه تأخیر در مدت یاد شده را در صورت درخواست کتبی برای مؤدیان فوق الذکر فراهم کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یعنی چی که: امکان برخورداری صد در درصد بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و همچنین جریمه تأخیر در مدت یاد شده را در صورت درخواست کتبی برای مؤدیان فوق الذکر فراهم کنند.
خوب آدم ناحسابی تمدید بکنید بده دیگه درخواست کتبی و این مسخره بازیا چیه. اینا جریمه می کنند بعد اگر درخواست کتبی بدید می بخشند که خیلی از مردم نمی دانند که باید بدی درخواست کتبی بدی