سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: مالکان اصناف متخلف در استان به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدرضا عمرون گفت: تعداد ۱۸۶ گروه در ایام نوروز از یک هزار و ۲۴۰ واحد صنفی چهارمحال و بختیاری بازید کردند که تعداد ۲۸۳ واحد صنفی دارای تخلف در این بازرسی‌ها شناسایی، ۶۹۲ واحد بدون تخلف بودند و به ۲۶۵ واحد نیز تذکر داده شد.

تاکنون ۲۰۰ فقره پرونده از مراجع نظارتی واصل و ۹۵ پرونده مورد رسیدگی واقع شده است و متخلفان به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.


بیشتر بخوانید


نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا‌ در مراکز تولیدی، توزیعی و ملی، بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف ادامه خواهد داشت.

طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و در جهت حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و جلوگیری از احتکار کالای اساسی و حضور حداکثری و استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین از تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ شروع و با آغاز ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها تداوم می‌یابد.

این بازرسی‌ها توسط گروه‌هایی با رویکرد پیشگیرانه و پیش‌بینی افزایش مجدد تقاضا‌های مردمی برای خرید کالا‌های اساسی با بازگشت مردم از سفر‌های نوروزی از قبیل گوشت‌قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، برنج، روغن، قند، شکر، خرما و شیرینیجات از قبیل زولبیا و بامیه، سبزیجات، آش و حلیم انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.