سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا:

بازی با ایران چالش بزرگی برای ما است

گرگ برهالتر بازی تیمش با ایران را یک چالش بزرگ نامید و از دست کم گرفته شدن تیم ملی ایران انتقاد کرد.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا درباره همگروه شدن این تیم با ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی با ایران روی‌هم‌رفته، چالشی بزرگ برای ما خواهد بود. کمی عصبی هستم از این بابت که افکار عمومی یا رسانه‌ها ممکن است ایران را حریف ساده‌ای در نظر بگیرند، اما ایران تیمی است که نباید آن را دست‌کم گرفت، زیرا آن‌ها حریف خوبی هستند.

تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همگروه شدند. تیم دیگر این گروه یکی از تیم‌های حاضر در پلی آف اروپا یعنی، اسکاتلند، اوکراین و ولز است.

تیم ملی ایران پیش از این یک بار با آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ بازی کرد و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. این بار این ۲ تیم ۸ آذر ۱۴۰۱ و در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم خواهند رفت.

آمریکا تیم پانزدهم رنکینگ فیفا است و بازیکنانی، چون زک استفن (منچستر سیتی)، سرجینیو دِست (بارسلونا)، یونس موسی (والنسیا)، جیووانی رینا (دورتموند)، وستون مک کنی (یوونتوس)، تایلر آدامز (لایپزیگ) و کریستین پولیشیچ (چلسی) را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
7891
۰۷:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
فوتبالی که برای ورزش بازی کنند برد و باخت اثر شکننده ای ندارد چون بالاخره یکی می برد و یکی می بازد. ولی فوتبال سیاسی میدان جنگ است. مثلا فدراسیون کاراته وقتی کاراته کای ایرانی را با برانکارد از تاتامی بیرون میبرند و پزشک نبضش را چک میکند که معلوم شود کاراته کای ایرانی زنده است یا مرده صلح را وللش. یا وقتی عدی صدام حسین منحوس و معدوم بازیکنانش را مجبور به بازی با توپ سیمانی میکند اینفانتینو دنبال جنس سناتوری میگردد. ولی حالا علم پبشرفت کرده و ما نه. ! اخه دو نوع بازی داریم یه بازی خدایی یه بازی کدخدایی. داوری هم به همین منوال است که گفتم. نگید که کسی نگفت.
علی امیری
۲۱:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
آخه همه که مثل شما خبر ندارن اگه خوب و هماهنگ بازی کنن معروفتر میشن.فقط مونده بود فوتبالو مسخره کنیم.میخای تیم بسیج محلتونو بفرستیم جام جهانی قهرمان بشیم؟اگه قبول کنید شما هم بشی سرمربی دیگه نگرانی نداریم
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
اون تیمی که از آمریکای ۹۸ تو ذهنمون داریم باید کاملا فراموش کنیم.آمریکا پیشرفت خیلی زیادی تو این سالها داشته .شاید بهترین مثال ژاپن باشه.پیشرفت اونا یه چیزی در حد ژاپن بوده.اونا با سرمایه گذاری زیادی که توی باشگاههاشون داشتن به فوتبال روز دنیا خیلی نزدیک شدن.کلی بازیکن تو باشگاههای مطرح اروپایی دارن که فیکس بازی میکنن و تاثیرگذارن.طبق معمول ما باید روی غیرت و شجاعت بازیکنانمون حساب کنیم.چون به قیافه سرپرست فدراسیون فوتبال نمیخوره که بتونه بازیهای تدارکاتی خوبی برای تیم جور کنه.
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
بلایی به سرمون بیارن که از رفتن به جام جهانی پشیمون بشیم چون اصلا بازیکنای بسیجی و فداکار و مصصمی نداریم و همه اشون به فکر پول و افه و کلاسن و خود خواهن ولی خبر ندارن اگه خوب و منسجم و هماهنگ بازی کنن معروفتر و مهمتر و پولدارتر میشن