سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۲۷ میلیون و ۶۴۵ هزار تردد در راههای استان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا سیزدهم فروردین امسال، میزان تردد در راههای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۲ درصد رشد داشته است.

محمدعلی صلواتی گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا سیزدهم فروردین امسال، ۲۷ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۸۹۲ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۲ درصد رشد داشته است.

کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

به گفته او در این مدت، آمار خودرو‌های ورودی به محور‌های استان ۲ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۱۳۲ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.

طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۰۰ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد رشد داشته است.

از ابتدای ستاد نوروزی تا روز گذشته بیشترین تردد پلاک خودرو‌های اصفهان در سایر استان‌ها مربوط به قم ۹ درصد، ۶.۸ درصد در تهران، ۶.۶ درصد در فارس و ۴.۶ درصد در چهارمحال و بختیاری بوده است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ابتدای ستاد نوروزی تا روز گذشته بیشترین سهم تردد خودرو‌های غیربومی در استان اصفهان مربوط به تهران با ۱۹.۷ درصد، ۴.۷ درصد مربوط به فارس و ۳.۸ درصد مربوط به چهارمحال و بختیاری بود، همچنین ۴۰.۳ درصد تردد‌ها مربوط به خودرو‌های پلاک اصفهان داخل استان بوده است.

صلواتی گفت: میزان ماندگاری خودرو‌های غیربومی در استان از ابتدای ستاد نوروزی ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین، بین یک تا دو روز ۱۴ درصد، بین دو تا سه روز ۱۰ درصد، بین سه تا چهار روز ۸ درصد، بین چهار تا پنج روز ۶ درصد و بین پنج تا شش روز ۶ درصد، بین شش تا هفت روز ۵ درصد و همچنین بین یک تا دو هفته ۱۷ درصد بوده است.


منبع:ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.