سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم بازگشایی مدارس در قزوین

آئین بازگشایی مدارس استان قزوین در مدرسه شاهد بهشتیان برگزار شد.

با حضور دانش آموزان و جمعی از مدیران آموزش و پرورش، آئین بازگشایی مدارس استان قزوین در مدرسه شاهد بهشتیان برگزار شد.

کبیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم گفت: علم، اقتدار، ثروت و عزت می‌آورد و مایه برتری بر دیگران است و هرکسی به دنبال دانش نباشد دیگران بر او برتری خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره جهاد تببین خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، بسیاری از بیمارستان‌های ما توسط پزشکان هندی اداره می‌شد، اما امروزه، حساس‌ترین عمل‌های جراحی را پزشکان همین مرز و بوم انجام می‌دهند و به واسطه داشتن علم و فناوری، کشور‌ها حتی نمی‌توانند به ما چپ نگاه کنند.

دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند

سیاهکلی مرادی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این مراسم گفت: حضور معنادار و گسترده دانش آموزان در مدارس، نویدبخش روز‌های خوب است و همه کمک کردند شرایط حضور دانش آموزان فراهم شود.

معلمان برای تعطیل نشدن آموزش و پرورش تلاش کرده و خانه را به مدرسه تبدیل کردند.

 امروز برگزار کردن کلاس‌های حضوری جرأت می‌خواهد و دانشمندان با تهیه واکسن کرونا به ما در این زمینه کمک کرده اند.

توصیه می‌کنم دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که کمترین بی توجهی باعث می‌شود به شرایط سخت گذشته برگردیم.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه باید بپذیریم دانش آموزان در دو سال گذشته اافت تحصیلی و تربیتی پیدا کرده اند، گفت: دانش آموزان از کم تحرکی رنج می‌برند و حضوری شدن کلاس‌ها باعث کاهش بسیاری از مشکلات می‌شود.

وی به دانش آموزان توصیه کرد بهتر است واکسن کرونا را تزریق کنند چرا که این بیماری شوخی ندارد و نباید به آن بی توجه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.