سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران مهابادی ۴۰۰ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: پارسال در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

احمد نوذری گفت: این میزان کمک معیشتی به صورت ماهانه به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان متناسب با تعداد اعضای خانوار‌ها پرداخت شده است.

وی گفت: در مجموع ماهانه این نهاد بیش از ۳۰ میلیارد ریال مستمری به حساب خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام در این شهرستان واریز می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: پرداخت این مستمری‌ها و کمک‌های نقدی به منظور کاهش و رفع بخشی از نیاز‌های مددجویان و حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر مشکلات معیشتی صورت گرفته است.

نوذری گفت: پارسال همچنین به ۳۳۰ نفر از جوانان نیازمند و همچنین افراد تحت پوشش ۳۰ میلیارد ریال هم در قالب طرح‌های اشتغال زایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: خیران و مسئولانی که خواهان مشارکت در اهدای کمک‌های خود به خانوار‌های نیازمند هستند، می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد در معیت نماینده این اداره کمک‌های خود را به این خانوار‌ها پرداخت کنند.

نوذری از اصحاب رسانه خواست این نهاد را در انجام هرچه بهتر رسالت خود که همانا حمایت از نیازمندان و شناسایی افراد مستمند و نیازمند است یاری رسانند.  

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقی در سطح روستا‌ها ساکن هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.