سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتطامی استان ایلام:

رانندگان سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند

جانشین انتطامی استان ایلام با بیان اینکه مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند، گفت: رانندگان سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند.

به گفته سرهنگ حسین نجفی تعطیلات نوروزهم به پایان رسید و حالا آخرین گروه از مسافران نوروزی باید برای برگشت به شهر‌های خود زمان را مدیریت کنند.

او گفت: امسال روز طبیعت مصادف شده با اولین روز از هفته، لذا با توجه به اینکه از فردا کار رسمی ادارات و صنوف و بازاریان شروع می‌شود و بسیاری از مسافران تلاش می‌کنند که زودتر به مقصد برسند و این موجب حجم ترافیک خواهدشد.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مسافران زمان بازگشت را به لحظه آخر سیزده بدر موکول نکنند و اگر امکان تاخیر در بازگشت به شهر‌های محل سکونت را دارند به هیچ وجه عجله نکنند و سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

او گفت: سرعت زیاد در رانندگی شتاب برای رسیدن به حوادث است، رانندگان باید با تنظیم وقت خود، از عجله و شتاب در طول بازگشت جدا خودداری کنند.

سرهنگ نجفی، گفت: توصیه دیگر ما به رانندگان این است، که با صبرو حوصله بیشتر رانندگی کنند و ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه‌ها و هشدار‌های همکاران ما توجه کنند و قطعا پلیس بصورت محسوس و نامحسوس و پایش تصویری تمامی محور‌های مواصلاتی را تحت رصد قرار می‌دهد تا مسافران با سلامت به مقصد خود برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.