سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مهاباد توصیه‌های پلیس را در روز طبیعت جدی بگیرند

فرمانده انتظامی مهاباد نکات امنیتی و ترافیکی برای ۱۳ فروردین روز طبیعت به شهروندان و مردم ارائه و از آنان خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

سرهنگ محمد توحیدی گفت: شهروندان زمان رفت و برگشت خود را با اولویت صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز ار عجله و شتاب تنظیم کنید و به اندازه ظرفیت خودروی خود سرنشین سوار و در انتخاب مسیر، ایمن‌ترین را انتخاب کنید.

وی از خانواده‌ها خواست در صورت داشتن سبزه آن را روی کاپوت یا صندوق خودرو قرار ندهند و یا آن را در سطح جاده رها نکنند، چون این اقدام برخلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده انتطامی مهاباد گفت: در روز طبیعت تراکم جاده‌ها زیاد می‌شود رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی بسیار مهم و حیاتی است.

سرهنگ توحیدی گفت: مهاباد جز مناطق پردشگر پذیر منطقه است، رانندگان از سبقت غیر مجاز در راه‌های روستایی و ۲ طرفه خودداری نمایند، حتی از سبقت‌های مجاز، ولی پرخطر نیز خودداری کنند.

وی گفت: ۱۳ فروردین روز سرعت غیر مجاز و انجام حرکات نمایشی نیست این روز را به حرمت حیات خود و دیگران بیش از هر روز دیگری پایبند احتیاط و ایمنی باشید.

فرمانده انتطامی مهاباد به رانندگان توصیه کرد در صورت وقوع تصادف خسارتی بلافاصله سرنشینان را از محل خطر دور کرده و به جای امنی ببرید و پس از آن اگر خودرو‌های خسارت دیده قابل جابجایی بودند، آن‌ها را از مسیر سواره رو به حاشیه برده و اگر قابل جابجایی نبودند با نصب مثلث شبرنگ در فاصله ایمن هشدار لازم را به خودرو‌های دیگر منتقل کنید تا تصادفات بعدی رخ ندهد.

وی همچنین گفت: مردم ضمن رعایت اصول ایمنی و خود حفاظتی در بحث امنیت منازل، از عجله و شتاب زدگی جدا خودداری و به توصیه‌های همکاران پرتلاش و خدوم انتظامی توجه جدی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.