سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی در فارس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از اجرای مرحله نخست طرح ملی پویش «هلال رحمت» در این استان با توزیع ۳۲۱۰بسته حمایتی و معیشتی بین خانوار‌های نیازمند همزمان با روز‌های آغازین سال نو خبر داد.

حسین درویشی گفت: طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

او گفت: این طرح از اسفندماه پارسال و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانوار‌های نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آن‌ها تشکیل می‌دهند.

درویشی گفت: در استان فارس مرحله نخست پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی ۲۰ شعبه و اهتمام و همراهی بیش از ۲۵۰ خانه هلال قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شد.

او گفت: در همین رابطه ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی شامل اقلام غذایی جیره خشک، آجیل وخشکبار، گوشت گرم، غذای گرم، نان، کفش و پوشاک و لوازم التحریر به ارزش نقدی و مجموع یک میلیارد تومان تهیه و بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین از تهیه بن خرید کالا و کارت هدیه توسط شعب این جمعیت در شهرستان‌های شیراز، گراش و لارستان خبر داد و گفت: ارزش نقدی این کارت‌ها و بن‌های خرید ۹۴ میلیون تومان بوده است که همزمان با شب عید و با همت خیرین داوطلب، در اختیار مددجویان شهرستان‌های یاد شده قرار گرفت.

درویشی گفت: مرحله دوم طرح هلال رحمت از ۱۴ فروردین ماه همزمان با اول رمضان المبارک با همکاری مستقیم جمعیت هلال احمر و خیرین حقیقی و حقوقی، سمن ها، موسسات خیریه، بنگاه‌های اقتصادی وخانه‌های هلال آغاز خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.