سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

جمهوری اسلامی از آرمان‌هایش دست برنمی‌دارد

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: جمهوری اسلامی از آرمان‌هایش دست برنمی‌دارد و تن به ذلت نمی‌دهد.

او گفت: این اسلام است که نمی‌گذارد عزت و اقتدار جمهوری از بین برود و بنابراین تمام دشمنی‌ها با ما از همین اسلام است و وظیفه ما در مقابل جمهوری اسلامی همان است که رهبر و قائد ما فرمود «وظیفه ما و شما این است که از محتوای انقلاب و اصول باارزش انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این ارزش‌ها نادیده گرفته شود».

آیت‌الله حسینی همدانی می گوید: امروز متاسفانه خط نفوذ خزنده و با کلمات شیرین و عامه پسند تلاش دارند انقلاب و آرمان هایش را فاصله بیاندازند، ولی بصیرت انقلابی جوانان هوشیار عصر کنونی تاکنون جلوی این انحرافات را گرفته است.

به گفته او جمهوری اسلامی حرکت کرده و بالنده است که تمام آن‌ها از برکات دوازدهم فروردین است و امروز گسترش حکومت قدرتمندان در جهان سلطه به جایی رسیده که دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی با هم یکی می‌شوند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: برای انقلاب اسلامی مهم است که چرا و چگونه بماند و فاصله‌ی بین واقعیت‌ها و وجدان‌های آرمان خواه را عذاب می‌دهد و با حضور نسل جوان پرقدرت طی خواهد شد.

امام جمعه کرج می گوید: روز سیزدهم روز نخست حکومت الله است و نباید دست از آرمان‌های انقلاب بکشیم و تا زمانی که جمهوری اسلامی است دست از آرمان هایش برنمی دارد و تن به ذلت نمی‌دهد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.