سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موج بازگشت مسافران محورهای اصلی را زیر بار ترافیکی بُرد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت:با توجه به بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک سنگین در برخی از محورها هستیم که زمینه ساز ایجاد محدودیت های ترافیکی شده است.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک، مجلار، مکارود و انارک را شاهدیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین تردد تمام وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد روان مسیر(شمال به جنوب) را شاهد هستیم. 

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های تونل شماره یک و آب اسک را دوربین های نظارتی نشان می دهد و از سوی دیگر دوربین ها تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت  مسیر (رفت و برگشت)  را نشان می دهد. 

آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها  نشان  می دهد  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج محدوده پل فردیس همچنان ادامه دارد. با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی بازگشت مسافران نوروزی آغاز شده و شاهد ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای اصلی هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
و ما همچنان از ترس کرونا در خانه چپیده ایم
باقری از مازندران
۱۵:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
خدا پشت و پناهشون باشه. فقط با دقت بیشتر و با آرامش رانندگی کنید عزیزان دل.
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
گیت های عوارضی رو بردارید ترافیک برداشته میشه.