سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در آذربایجان شرقی خبر داد.

آقای دکتر بهمن نقی پور با حضور در استودیو شبکه سهند گفت: دو شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و باقی (از جمله تبریز) در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

در روز‌های اخیر، چند مورد گزارش افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان دریافت شده و نگران عدم استفاده مردم از ماسک در دید و بازدید‌های ایام عید هستیم.

اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دوری کنند در روز‌های آینده شاهد افزایش بستری‌ها خواهیم بود.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شده و در مجموع ۲۶۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

روزانه بین یک تا شش مورد فوت ناشی از کرونا در استان گزارش می‌شود.

 اغلب کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شد و از ۱۴ فروردین ماه نیز این روال ادامه خواهد داشت.

 رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برای حضور دانشجویان، سمپاشی و قندزدایی شده و برنامه ریزی کردیم تا با سلامت و قدرت بیشتر دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۲۰:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
اینجانب قبل از عید از بازار تبریز یک بسته ماسک سه بعدی خریداری کردم وقتی ماسکها را به خانه اوردم دیدم ماسکها مچاله شده هستند با کمی دقت و بررسی دیدم که روی بعضی از ماسکها مو وجود دارد حتی قبلا هم دیده بودم که کسانی که ضایعات جمع اوری میکنند ماسکها را هم جمع میکنند شاید انها ماسکها را بعد از جمع اوری ضدعفونی کرده و بسته بندی کرده و به بازار میدهند لطفا پیگیری و اطلاع رسانی شود وجلوی افراد سود جو گرفته شود با تشکر