سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بیش از ۳۰ محموله کمک بشردوستانه به افغانستان توسط ایران

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: حمایت مالی جامعه جهانی برای کمک به افغانستان برای عبور از وضعیت دشوار کنونی حیاتی است.

کنفرانس بین المللی فراخوان و جمع آوری کمک های بشردوستانه برای افغانستان روز پنجشنبه به میزبانی سازمان  ملل متحد و سه کشور آلمان، بریتانیا و قطر برگزار شد.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه ایران در چند ماه گذشته بیش از ۳۰ محموله کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان ارائه کرده است، گفت: حمایت مالی جامعه جهانی برای کمک به افغانستان برای عبور از وضعیت دشوار کنونی حیاتی است.

 مجید تخت روانچی گفت: وضعیت بشردوستانه در افغانستان همچنان رو به وخامت بوده و  این کشور در حال حاضر با چالش‌ها، فرصت‌ها، و بیم و امیدهای بزرگی مواجه است.

نماینده ایران در سازمان ملل افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشور همسایه، در کنار مردم افغانستان ایستاده و از ظرفیت‌ها و امکانات خود برای غلبه بر چالش‌هایی که در چهار دهه گذشته با آن مواجه بوده‌اند، استفاده کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۶:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
اونی که مردم کشور خودش رو نه تنها فراموش میکنه بلکه زیر پا له می کنه و ثروتش رو برای کشورهای دیگه، به بهانه انسان دوستی، هزینه میکنه، بشر نیست.