سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان با اجراى طرح نوروزى

مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى از پاکسازى ١٣٠ کیلومتر حریم راه در استان خبر داد.

جعفر شهامت گفت: در این مدت ۲ هزار و ۲۶۲ عدد علائم شستشو، ۶۰۸ عدد علائم جهت نما و مسیرنما نصب و ٢٢٧ عدد تابلوهاى فرسوده و غیرمجاز جمع آورى شده است.

او گفت: ۱۰۹ مورد جلوگیرى از فعالیت دستفروشان و رفع تجاوز به حریم راه‌ها انجام و ۴۱ کیلومتر از پارکینگ‌ها پاکسازى شده است.

شهامت گفت:با اجراى طرح نوروزى ۱۸۵ حفاظ هاى ایمنى تعمیر و نصب و ۱۱ سیستم روشنایى بازبینى و تعمیر شده است،  اجراى ۱۵۴ عدد سرعتکاه و علائم مربوطه، ۴۴ مترمربع لکه گیرى هندسى راه و درزگیرى سطح جاده به طول ۴ متر از اقدامات دیگرى است که طى این مدت انجام شده است.

 شهامت گفت: اصلاح ۵۰۵۰ مترمربع شیب شیروانى، ۴۳۰ کیلومتر برف روبى و ۳۰۵ تن نمک پاشى در محورهاى استان ، ۲۰ کیلومتر ترمیم افتادگى لبه آسفالت، ۳۰ کیلومتر شانه سازى، ۴۳۰ مترمکعب مرمت آبشستگى راه‌ها و شانه راه‌ها و ۲۴ کیلومتر تنظیم سطح بستر حریم از دیگر اقدامات انجام شده در طرح نوروزى است.

 به گفته مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى، ۱۳۱ تن گودافتادگى یا چاله با آسفالت، ۸۲ مورد بازگشایى و پاکسازى دهانه ورودى و خروجى پل ها، ۵۴۷ مورد بازدید از پل ها،۳ مورد بازدید و پاک سازى تونل‌ها و ۴ مورد دریوانسیون دهانه پل‌ها نیز انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.