سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخ شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی به حرکت در می آید

استاندار خراسان جنوبی گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای به حرکت درآوردن چرخ‌ شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی لحاظ شده است.

قناعت در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه رادیویی گفت: خام‌فروشی مواد معدنی و محصولات کشاورزی از دغدغه‌های گروه‌های مرجع و مردم استان است.

او گفت: با هدف تحقق شعار سال جدید برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده ایم که مهمترین آن‌ها استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه صنایع فرآوری است.

قناعت گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای به حرکت درآوردن چرخ‌ شرکت‌های دانش‌بنیان لحاظ شده است که با تزریق این تسهیلات به شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی دانش‌بنیان به رونق تولید در استان کمک خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شعار سال، نگرش هدفمندی را در تولید اقتصاد محور دنبال می‌کند و در حقیقت چراغی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور است.


بیشتر بخوانید


او گفت: تولید در حقیقت راه اصلی عبور کشور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی است و رونق تولید می‌تواند مهمترین مسائل کشور را حل کند.

قناعت گفت: تکیه و تأکید مقام معظم رهبری بر محور قرار دادن تولید، به این جهت است که تولید، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سالانه و در نتیجه رفاه اجتماعی را به همراه دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تحقق شعار سال از اولویت‌های استان است و در این راستا راه‌اندازی یک ستاد راهبری ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را در دستور کار قرار داده ایم و برای رونق بخشیدن به جهش تولید از ظرفیت نخبگان بومی داخل و خارج استان نیز استفاده خواهیم کرد.

او گفت: از ظرفیت مراکز علمی تحقیقاتی برای دانش‌بنیان کردن تولید در بخش‌های اقتصادی، خدماتی و صنعتی استان بهره خواهیم برد.

قناعت گفت: از موضوعات و دغدغه‌های ما در خراسان جنوبی، وجود جوانان بیکار تحصیل کرده است که برای رفع این مشکل نیز برنامه‌هایی داریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس آمار به ثبت رسیده از ابتدای تعطیلات نوروزی تا صبح امروز ۱۱ فروردین، بیش از سه میلیون نفر مسافر وارد استان شده‌اند که این حجم از مسافر، فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.