سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: از طرح‌های بسیج سازندگی که منجر به توسعه خراسان جنوبی شود، حمایت می شود.

قناعت امروز در دیدار با سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی، ظرفیت خوبی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی استان است و از توان و تخصص بسیج سازندگی می‌توان در فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی استان استفاده کرد.

او گفت: استان برای بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزای بسیج سازندگی آماده است، هر کدام از این طرح‌ها که به توسعه استان منجر شود، مورد حمایت قرار می‌گیرد و از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای اجرای آن‌ها استفاده خواهد شد.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور هم در این دیدار به ارائه طرح‌هایی پرداخت که می‌تواند به توسعه خراسان جنوبی کمک کند و گفت: اجرای مجتمع فرآوری زرشک از جمله این طرح‌هاست که برای تحقق آن می‌توانیم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز استفاده کنیم.

او گفت: می‌توان برای ۲ محصول استراتژیک عناب و زعفران هم مجتمع فرآوری ایجاد کرد.

سردار زهرایی گفت: بسیج سازندگی برای نصب ۵۰ هزار پنل خورشیدی در سطح کشور برنامه دارد، سهمیه خراسان جنوبی از این تعداد، سه هزار پنل است که راه اندازی آن‌ها حمایت‌های استان را می‌طلبد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: به متقاضیان نصب و راه اندازی این پنل‌ها، ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات هشت ساله با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

او گفت: بسیج سازندگی با هدف ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه منعقد کرده است که  خراسان جنوبی از این فرصت هم می‌تواند حداکثر استفاده را ببرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.