سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام خبر داد

اعمال محدودیت تردد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در ایلام

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت تردد در جاده‌های استان در روزدوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گفته سرهنگ ابوالفضل کهزادی با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل عبور ومرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در استان ایلام اجرا می‌شود.

او گفت: تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در کلیه محور‌های برون شهری استان ایلام ممنوع می‌باشد.

رییس پلیس راه استان ایلام،گفت: در اجرای مصوبه شورای راهبری تصادفات به علت افزایش حجم تردد در روز ۱۲ فروردین ماه و به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور ایلام- مهران، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، کالای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۲ بعدظهر تا ساعت ۸ شب ۱۲ فروردین ماه در محور ایلام به مهران نیز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ کهزادی در پایان گفت: از همه رانندگان و شهروندان انتظار داریم که به هنگام اجرای محدودیت‌های ترافیکی در این ایام از تردد در محور‌های برون شهری جدا خوداری نموده و همکاری لازم با همکاران ما در پلیس راه استان داشته باشند، همچنین همه شهروندان و مسافران مد نظر داشته باشند که هرگونه تغییر در محدودیت‌های تردد منوط به اعلام پلیس راه استان می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.