سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات شهرداری شهرکرد در ماه مبارک رمضان تشریح شد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در ماه مبارک رمضان امسال همانند سال‌های گذشته در نقاط مختلف شهر برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد.

آقای نجفی در نشست هماهنگی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در روز‌های پایانی نوروز باید تمامی سفره‌های هفت‌سین جمع‌آوری و شهر برای استقبال از ماه مهمانی خدا آماده و فضای شهر یک فضای معنوی شود.

جملاتی از جمله رمضان ماه تزکیه، ماه پاکی، ماه محبت، ماه نیکوکاری و جملات معنوی و... در قالب تابلو‌های پازلی و بنر در سطح شهر و اتوبوس و تاکسی‌ها نصب می‌شود.

در اواسط ماه مبارک رمضان طرح‌هایی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و در مرحله بعد فضاسازی معنوی شهر به مناسبت ایام شب‌های قدر اختصاص خواهد یافت که در لیالی قدر طرح‌های مربوط به وفات حضرت خدیجه کبری (س)، ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

اجرای مسابقات فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی از سوی شهرداری ویژه پرسنل انجام و در اجرای برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های متولی مشارکت لازم به عمل می‌آید.


بیشتر بخوانید


حرمت ماه مبارک رمضان از سوی افرادی که معذورات دارند در سطح شهر باید حفظ شود، در همین راستا باید تمهیداتی اندیشیده شود که در پارک‌ها و پایانه مسافربری مکانی پیش‌بینی تا مسافران از روزه‌خواری در مکان‌های عمومی خودداری کنند.

همچنین تمامی سرویس‌های بهداشتی کنترل و نواقص احتمالی آن‌ها برطرف شود.

نیرو‌های خدمات شهری در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه اطراف مساجد، نمازخانه پارک‌ها و پایانه مسافربری آزادی را نظافت و غبارروبی کنند و سیستم پخش اذان در مناطق و نواحی شهرداری، پایانه مسافربری و پارک‌ها فعال شود.

از ظرفیت فضای مجازی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطقی
۱۴:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
باسلام خدمت شماانتقادی که داریم ازشمابه عنوان یه شهروندشهرکردی میخواستم ببیننم شهرداربه این خوبی جناب جاپلقی که این همه دل میسوزوندروچرابرکنارکردیدواقعامتاسفم برای شورای شهرمان