سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دمای هوا در این استان خبر داد.

زهرا مبشری گفت: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امروز، پنجشنبه همچون روز گذشته جوی پایداری برای بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و بر همین اساس حداکثر دما نسبت به روز گذشته بین پنج تا هفت درجه افزایش خواهد داشت.

او گفت: برای فردا و در نیمه شمالی خراسان رضوی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و تنها در ارتفاعات این منطقه شاهد بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدید غالب در نوار شرقی خراسان رضوی، وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

مبشری گفت: در روز شنبه، جو پایداری برای استان پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر نقاط استان دما بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات امروز با پنج درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.