سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بیش از ۱۶ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی، عملیات اجرایی و کلنگ زنی همزمان ۱۶ هزار و ۴۹۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز می‌شود.

 ۱۶هزارو۴۹۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان با حضور فرزاد نجات نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مردم و دیگر مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزرات راه و شهرسازی در کلنگ زنی دو هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شیروان و همزمان ۱۶هزارو ۴۹۷ هزار واحد مسکونی در کل استان، گفت: یکی از نیاز‌های اصلی و اولویت‌های مهم دولت، تامین مسکن است.


بیشتر بخوانید


فرزاد نجات نیا نگاه دولت مردمی را حل مشکلات منطقه ای همراه با بازدیدهای میدانی عنوان کرد گفت: توزیع امکانات و اعتبارات باید متناسب با آمایش منطقه ای باشد.

او گفت: قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که یک اتفاق بزرگ است و باید بدانیم رونق صنعت ساختمان موجب ایجاد اشتغال می شود.

نجات نیا گفت: تکلیف مجلس شورای اسلامی و تعهد دولت برای جهش مسکن یک فرصت است که باید با تلاش شبانه روزی اجرایی شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی گفت: این اتفاق بزرگی است که باید در جهت رونق صنعت ساختمان که موجب ایجاد اشتغال میشود تلاش کرد.

او گفت: برای ساخت مسکن باید به طور شبانه روز زمان باید گذاشت و اگر طرح مطالعاتی و... صورت نگرفته است باید هرچه زودتر تلاش کرد تا این کلنگ زنی به نتیجه برسد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزرات راه و شهرسازی در ادامه بر انسجام و‌هم افزایی بین مسئولان در استان برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد و گفت: توزیع امکانات و اعتبارات باید متناسب با آمایش منطقه ای باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام ۵۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۳ هزار نفر دارای شرایط هستند.

قاسم قاسمی گفت: عملیات ساخت ۱۶ هزار و ۴۹۷ واحد مسکونی در استان آغاز شده و ۹ هزار و ۹۷۲ واحد مسکونی توسط اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اقدام بوده و در سامانه ثبت شده است که بین ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

او گفت: ۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شیروان ثبت نام کردند که به دلیل برخی مشکلات هزار و ۹۴۳ نفر انصراف دادند.

استاندار خراسان شمالی گفت: همزمان با پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای مسکونی باید سرانه مورد نیاز اجتماعی از جمله اماکن مذهبی، بهداشتی، آموزشی و... باید ساخته شود.

محمدرضا حسین نژاد گفت: مکان یابی مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن موجب تسریع در روند اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.