سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی هلال احمر به ۳۲۰ هزار گردشگر

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۳۲۰ هزار گردشگر خبر داد.

لیلی احمدی گفت: بیش از ۳۲۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از زمان اجرای طرح‌های نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر مازندران خدمات لازم را دریافت کردند.

او می‌گوید: ۳۸ هزار نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات مقابله با کرونا، ۹۵ هزار نفر از خدمات راهنمایی مسافران و معرفی اماکن توریستی، فرهنگی و تفریحی، ۶۲ هزارنفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، ۴ هزارو ۵۰۰ نفر از خدمات خیمه‌های نماز، دوهزار نفر از خدمات طرح دوستدار کودک، ۳۱ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت و ۴ هزار نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره‌مند شدند.

به گقته احمدی ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به ۳ هزارنفر، آموزش و سنجش فشار خون به ۳ هزارنفر و آموزش کمک‌های اولیه به ۴ هزارنفراز دیگرخدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جوانان هلال احمر مازندران بوده است.

بیش از ۸۰ هزاربسته فرهنگی، بروشور‌های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی تاکنون بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

شعار محوری امسال طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی «جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» است.
به گفته احمدی ۱۲ پست فعال جوانان جمعیت هلال احمراستان متشکل از ۶۴۲ نفر برادر و ۸۱۸ نفر خواهر در قالب تیم‌های ثابت و سیار برای ارائه خدمات مزبور درطرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی مشارکت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.