سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

تدابیر ویژه برای تأمین ارزاق ماه مبارک رمضان اندیشیده شود

استاندار فارس گفت: در دسترس بودن اقلام اساسی جزو ضروریات است و تدابیر لازم برای تامین ۶ قلم کالای اساسی در ماه مبارک رمضان اندیشیده و اجرا شود.

محمد هادی ایمانیه در جلسه تنظیم بازار استان گفت: در دسترس بودن ارزاق نظیر برنج، روغن، شکر، سیب، پرتغال و همچنین قیمت آن‌ها دارای اهمیت بالایی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن پرسش از مسئولین حاضر و حصول اطمینان در خصوص فراوانی اجناس و کالا‌های اساسی در استان، بر اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: اکثر مردم اطلاع ندارند که کالا‌ها با قیمت تنظیم بازار و مناسب مهیا شده است.

استاندار فارس «تامین روغن» را مورد اشاره قرار داد و گفت: روغن حداقل در فروشگاه‌های بزرگ باید در دسترس مردم باشد و اطلاع رسانی نیز در این خصوص صورت گیرد.

او گفت: در دسترس بودن اقلام اساسی جزو ضروریات است و تدابیر لازم برای تامین ۶ قلم کالای اساسی در ماه مبارک رمضان اندیشیده و اجرا شود.

نماینده عالی دولت در فارس واگذاری کالا‌های اساسی برای هیئات مذهبی و مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: مرجع واگذاری اقلام نظیر برنج، روغن و... برای هیئات مذهبی، شورای هیئات استان بوده و برای مساجد نیز مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است؛ بنابراین مراجعات به این مراکز باشد.

ایمانیه گفت: در ماه مبارک رمضان جلسه ستاد تنظیم بازار به صورت هفتگی تشکیل شود تا موارد مورد نیاز احصا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.