سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود روزانه بیش از ۵۰۰ گردشگر نوروزی به جزیره لارک

فرماندار شهرستان قشم از ورود روزانه بیش از ۵۰۰ گردشگر نوروزی به جزیره لارک خبر داد و گفت: ورود این تعداد مسافر موجب ایجاد رونق کسب و کار در این جزیره شده است.

محمد محمد حسینی گفت: قلعه پرتغالی‌ها و ساحل رنگین کمان بیشترین بازدیدها را در این جزیره به خود اختصاص داده است.

وی گفت: میزان حضور میهمانان نوروزی در جزیره لارک از یک تا پنج روز ثبت شده که این امر باعث شد تا علاوه بر کمپ‌ پارک دهیاری و ۲ اقامتگاه بومگردی، ساکنان نیز خانه‌های خود را برای اقامت در اختیار گردشگران قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم گفت: پخت‌و پزهای محلی، بیرون‌برها و مغازه‌داران رونق و نشاطی امید بخش را در جزیره لارک رقم زده و شادی و رضایت در چهره و کلام ساکنان موج می زند.

محمد حسینی زمان تردد به جزیره لارک را در ساعت های ۸ و ۸:۳۰ صبح و ۱۶ و ۱۶:۳۰ عصر اعلام و اضافه کرد: با پیگیری فرمانداری و هماهنگی بنیاد علوی، تردد در ایام نوروز، همه روزه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برقرار است.

فرماندار قشم ضمن اعلام رضایت از رونق کسب و کار و معیشت ساکنان در ایام نوروز و رضایتمندی آنان از مشاغل ایجاد شده به دلیل ورود گردشگران، از بخشدار خواست تکمیل زیر ساخت‌ها را با جدیت و سرعت پیگیری کند.

وی در سفر به لارک از مرکز جامع سلامت روستایی این جزیره یکصد و پنجاه خانواری هم بازدید و پس از بازدید نقاط مختلف این جزیره با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید بدون تشریفات فرماندار شهرستان قشم از جزیره لارک با همراهی محمد جهین بخشدار مرکزی شهرستان انجام شد.

جزیر لارک با ۷۷ کیلومتر مربع وسعت و ۴۲۱ نفر جمعیت، در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی قشم و در دهانه تنگه هرمز قرار دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.