سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار همدان:

شاهد کمبود کالا‌های اساسی در استان همدان نبودیم

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: مردم خود شاهد این موضوع بودند که در بحث بازار و کالا‌های اساسی مشکلی نداشتیم و در این امور گشایش صورت گرفت.

ظاهر پورمجاهد در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال‌جاری گفت: مردم خود شاهد این موضوع بودند که در بحث بازار و کالا‌های اساسی مردم مشکلی نداشتیم و در بحث محدودیت‌های ارزی یا مواردی همچون صادرات یا فروش نفت گشایش‌های بسیاری اتفاق افتاد و در روند تسهیلات و امور بانکی تسهیل بالایی صورت گرفت.

او گفت: منابع اگر تضعیف شود در حوزه پرداخت و بازدهی دچار مشکل خواهیم شد، حضور میدانی مسئولان در امور مردمی و روزمره مردم نشان داد چه تاثیر مثبتی در حل مشکلات مردم شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: حضور استاندار در جلساتی مانند رفع موانع تولید و منوط به بازار نشان می‌دهد ایشان چه قدر برای امور تا انتهای شبانه روز زمان می‌گذارند و کلید آغاز شکوفایی استان در این جلسات شکل می‌گیرد.

او گفت: هماهنگی مجمع نمایندگان و مسئولان استان طی سالی که گذشت چشم‌گیر بود و همگی به صورت اورژانسی به امور مردمی و تولید استان پیگیری می‌کردند.

پورمجاهد گفت: بازارچه‌های بسیاری در ایام نوروز برقرار شد و مردم از این موضوعات استقبال کردند.

او گفت: نام‌گذاری شعار سال وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان استان می‌گذارد و باید بدانیم که امورات مردم و کارآفرینان باید به سرعت پیگیری شود و نباید در کارهایمان تعویق بیاندازیم و می‌بایست امور تسریع و تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: مراکز نوآوری و کسب و کار در دانشگاه‌های استان همدان ایجاد شده و با برقراری دیگر ارگان‌های مربوط به دانش بنیان در تلاش هستیم طی سند توسعه چهار ساله‌ای که برای استان تدوین شده نگاهمان فناورانه و دانش‌بنیان باشد و حوزه توزیع ما ساختارمند باشد و در نهایت موجب خواهد شد نظام ما هوشمند باشد و پتانسیل این موضوعات را در استان داریم.

او گفت: دو شاخص جدی در استان در نظر گرفته شده و رشد ۸ درصد برای استان تدوین شده؛ ما خواهان رشد ۷.۵ درصدی بودیم و هم‌چنین ۲۳ هزار شغل ظرفیت اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.