سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز اورژانس ۱۱۵

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.

رضا معمارزاده گفت: مرکز اورژانس دزفول با بکارگیری کلیه نیرو‌های عملیاتی و پشتیبانی، امکانات و تجهیزات توانسته است خدمات شایانی را به شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی این شهرستان ارائه دهد.

او می گوید: تعداد ۷۹۴ ماموریت امدادی به ثبت رسید و در طول این مدت ۷۹۴ ماموریت امدادی ثبت که از میان آن‌ها میتوان به ۱۹۴ مورد تصادفی و ۲ ماموریت هوایی توسط بالگرد اورژانس هوایی دزفول اشاره نمود.

به گفته سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دزفول  از مجموع ۱۹۴ مورد ماموریت، به ۲۷۹ مصدوم امدادرسانی شد و در این مدت ۲۹۱۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ ثبت که ۶۳۸ مورد به اعزام آمبولانس منجر گردید.

 ۹۰ مورد مشاوره تلفنی به شهروندان، ۵۰۹ ماموریت غیر ترافیکی و ۱۱ مورد بازرسی و سرکشی از کلیه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای این مرکز از و  ۲ مورد عملیات احیای قلبی-ریوی (cpr) موفق نیز در این مدت انجام شده است.

طرح سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری با بکار گیری تمام توان و تجهیزات شامل ۱۳۳ پرسنل عملیاتی و پشتیبانی، ۱۵ پایگاه اورژانس، اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.