سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشاده رویی و مردم‌داری از ویژگی‌های آیت الله علوی گرگانی بود

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گشاده‌رویی و مردم‌داری را ویژگی‌های آیت الله علوی گرگانی ذکر کرد و گفت: در مواجهه با عموم مردم بسیار متواضعانه و با صمیمیت برخورد می‌کرد.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، در آیین گرامی داشت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) قم،گفت: آن عالم ربانی همیشه لبخند بر لب داشت، و بدون واسطه پاسخگوی مسائل شرعی و عرفی مردم بود.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تواضع و فروتنی مرحوم آیت الله علوی گرگانی گفت: برای سخنرانی در دفتر آن مرحوم، خود ایشان شخصا تماس می‌گرفت و در نهایت فروتنی دعوت به سخنرانی می‌کرد.

حجت الاسلام رفیعی گفت: رها نکردن منبر از جمله ویژگی‌های مهم حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بود، آن هم منبر‌های بسیار تاثیرگذار، توجه به وعظ، ارشاد و منبر و روضه در طول زندگانی او مشهود بود.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: از ویژگی‌های بارز آن مرحوم، دفاع ایشان از نظام و انقلاب بود، آیت‌الله علوی گرگانی بسیار ولایت‌مدار و علاقه‌مند به رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام رفیعی گفت: علمیت بالایی که داشت، بسیار قابل توجه است، تالیف بیش از ۶۰ جلد کتاب که اکثر آن‌ها را خودش نوشته، از آثار و تولید‌های ماندگار این عالم بزرگوار است.

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در سال ۱۳۱۸ در نجف اشرف و در بیت فضیلت و تقوا به دنیا آمد و پس از عمری تدریس و تحصیل و تلاش و مجاهدت در فراگیری علوم دینی و فقهی درحوزه‌های علمیه و مرجعیت تقلید شیعیان، پس از یک دوره بیماری ۲۴ اسفندماه سال گذشته در سن ۸۲ سالگی دارفانی را وداع گفت و پیکر مطهرش درحرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.